مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 خرداد 1399 ساعت 06:152020-06-14سياسي

چه افراد یا گروه هایی از تاسیس کارخانه نوآوری سود می برند؟


معاون فناوری و نوآوری پارک علم و فناوری گیلان افزود: جوانان خلاق، نوآور و فارغ التحصیلان دارای انگیزه برای ایجاد کسب و کار، سرمایه گذاران ریسک پذیر و .

- ایسنا/گیلان معاون فناوری و نوآوری پارک علم و فناوری گیلان افزود: جوانان خلاق، نوآور و فارغ التحصیلان دارای انگیزه برای ایجاد کسب و کار، سرمایه گذاران ریسک پذیر و .

که بر روی ایده های خلاقانه سرمایه گذاری کرده از افراد و گروه هایی هستند که از ایجاد کارخانه نوآوری در استان سود می برند.

امیر ملک پور در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اهمیت تاسیس کارخانه نوآوری در سال جاری در گیلان اظهار کرد: فعالیت کارخانه نوآوری از نیازهای اساسی استان گیلان است.

وی با بیان اینکه شروع هر کسب و کار چه در شیوه سنتی و به ویژه در کسب و کارهای بر مبنای نوآوری (استارتاپ ها) دارای جزییات بسیار مهمی است افزود: استارتاپ ها کسب و کار خود را بر مبنای ارائه یک راه حل برای مشکل و معضل موجود در جامعه بنا می کنند؛ بنابراین اینکه بدانند در ابتدای تاسیس کسب و کار باید بر چه چالش هایی غلبه کنند دارای اهمیت زیادی است.

معاون فناوری و نوآوری پارک علم و فناوری گیلان تصریح کرد: ایجاد یک کارخانه نوآوری به این نیاز پاسخ داده و با فراهم کردن فضایی برای تعامل گسترده افراد نوآور موسس یک استارتاپ با مربیان کس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه افراد یا گروه هایی از تاسیس کارخانه نوآوری سود می برند؟

چه افراد یا گروه هایی از تاسیس کارخانه نوآوری سود می برند؟